1. Ograniczenie odpowiedzialności sprzedawcy.
Wszystkie informacje, dane techniczne oraz zalecenia odnoszące się do produktów oferowanych przez naszą firmę mają charakter informacyjny. Ze względu na różnorodność materiałów, podłoży i odmiennych warunków aplikacji oraz pracy, nie możemy zagwarantować całkowitej skuteczności połączenia. Użytkownik ponosi całkowitą odpowiedzialność za decyzję, czy dany produkt jest odpowiedni do danych zastosowań przy konkretnych warunkach eksploatacji połączenia oraz za jego wykonanie. Ewentualne roszczenia, zwłaszcza finansowe, będą rozpatrywane tyko do wysokości wartości zakupionego produktu, a sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone na mieniu i osobach w wyniku nieprawidłowego montażu lub zastosowania niewłaściwego produktu. Nieskuteczność wykonanego połączenia nie może być podstawą zwrotu zamówienia i podlega jedynie ogólnym warunkom gwarancji producenta.
2. Platforma zamówień internetowych.
Sprzedawca udostępnia stronę internetową www.rolafol.pl, która jest platformą komunikacji zamawiającego ze sprzedawcą, umożliwiającą składanie zamówień. Strona, o której mowa nie jest sklepem internetowym w rozumieniu prawa handlowego i jest kierowana jedynie do podmiotów prowadzących działalność gospodarczą. Operatorem platformy a zarazem sprzedawcą jest firma PHU ROLA-FOL MARIUSZ SINGLER zarejestrowaną w CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORMACJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ prowadzącą działalność pod numerem REGON 020645394 we Wrocławiu przy ul. Stabłowickiej 118. Platforma zamówień internetowych służy do wygenerowania zamówienia i przesłania go do sprzedawcy. Dalszy proces realizacji i weryfikacji zamówienia jest obsługiwany przez Obsługę Realizacji Zamówień na zasadach B2B.
3. Zamówienie.
Po otrzymaniu zamówienia i jego przetworzeniu, Obsługa Realizacji Zamówień prześle zamawiającemu powiadomienie o rozpoczęciu procesu jego realizacji. Powiadomienie zawiera szczegóły dotyczące zamówienia, szacowany termin wysyłki oraz dane dotyczące płatności. O każdej zmianie statusu zamówienia zamawiający będzie informowany osobnym powiadomieniem.
4. Rabat i oferty specjalne.
Rabat jest naliczany automatycznie po wpisaniu poprawnego kodu rabatowego we właściwym polu formularza podczas składania zamówienia lub może zostać dodany przez Obsługę Realizacji Zamówień.
5. Płatność.
Wszelkie informacje dotyczące płatności zamawiający otrzyma w powiadomieniu o rozpoczęciu procesu realizacji zamówienia. Zamówienie należy opłacić przed wysyłką przelewem tradycyjnym lub jedną z metod płatności elektronicznych za pośrednictwem operatora Przelewy24 lub przelewem BLIK. Opłacenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją warunków jego realizacji podanych w powiadomieniu. Po opłaceniu zamówienia nie ma możliwości jego odwołania jak również dokonania jakichkolwiek zamian. Zamówienie nieopłacone zostanie anulowane po upływie 7 dni bez konieczności informowania o tym fakcie zamawiającego.
6. Termin wysyłki zamówienia.
O planowanym terminie wysyłki zamówienia sprzedawca poinformuje zamawiającego w przesłanym powiadomieniu, podając szacowany termin wysyłki w dniach roboczych na podstawie stanów magazynowych w chwili przetwarzania zamówienia. Zamówione produkty nie podlegają rezerwacji do momentu odnotowania wpłaty za zamówienie. Zamówienia opłacane gotówką lub za pobraniem muszą zostać potwierdzone przez zamawiającego e-mailem zwrotnym przed wysyłką.
7. Wysyłka zamówienia.
Sprzedawca poinformuje zamawiającego gdy przesyłka z zamówieniem zostanie przekazana do wysyłki. Dane niezbędne do śledzenia przesyłki zostaną podane w przesłanym powiadomieniu. Od tej chwili o statusie przesyłki będzie informowała firma kurierska realizujący dostawę. Zamawiający jest zobowiązany do jej odbioru w ustalonym przez firmę kurierską terminie. W przypadku braku możliwości odebrania przesyłki, zamawiający jest zobowiązany do samodzielnego kontaktu z firmą kurierską i ustalenia innej dogodnej daty doręczenia. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia dostaw realizowanych przez firmę kurierską. Po dwóch nieskutecznych próbach doręczenia przesyłka wróci do magazyny sprzedawcy, który zastrzega sobie prawo do obciążenia zamawiającego wszelkimi kosztami związanymi ze zwrotem jak również ponowną wysyłką zamówienia.
8. Koszt dostawy.
Zamawiający jest informowany na każdym etapie zamówienia o koszcie dostawy. Informacja o aktualnych kosztach wysyłki jest dostępna na stronie internetowej w zakładce "DOSTAWA" ( https://www.rolafol.pl/delivery). Sprzedawca zastrzega sobie prawo do doliczenia dodatkowej opłaty do kosztu wysyłki w przypadku gdy wymiary przesyłki są ponadgabarytowe (max. gabaryt 30cm x 30cm x 80cm) lub waga przesyłki przekracza 20 kg lub spakowanie do jednej paczki nie jest możliwe ze względu na ryzyko uszkodzenia zawartości zamówienia lub przesyłka składa się z kilku paczek o różnych formatach. Sprzedawca zawsze informuje o tym fakcie zamawiającego w przesłanym powiadomieniu przed rozpoczęciem realizacji zamówienia lub kontaktując się osobiście z zamawiającym.
9. Zwrot i wymiana.
Zwrot ani wymiana nie są możliwe, z wyjątkiem sytuacji błędu sprzedawcy lub zniszczenia zawartości przesyłki przez firmę kurierską (wymagany jest protokół uszkodzenia spisany w obecności kuriera). Więcej o powodach braku możliwości zwrotu znajdziesz tutaj.
10. Faktura VAT.
Po odnotowaniu zapłaty za zamówienie zostanie wystawiona faktura VAT. Faktura jest przesyłana do zamawiającego na podany podczas składania zamówienia adres e-mail po zrealizowaniu dostawy.
W przypadku dodatkowych pytań jesteśmy do twojej dyspozycji.
tel. +48 509 645 593
sklep@rolafol.pl
Ograniczona działalność w dniach od 19.07 do 31.07.2022 - dowiedz się więcej...
Regulamin
Kontakt
Regulamin
Kontakt
Regulamin
Kontakt
tel. + 48 509 645 593
biuro@rolafol.pl
ul. Stabłowicka 118
54-062 Wrocław
sklep@rolafol.pl