Taśmy i Folie dwustronnie klejące

tel. +48 509 645 593

sklep@rolafol.pl

1. Ograniczenie odpowiedzialności sprzedawcy.

Wszystkie informacje, dane techniczne oraz zalecenia odnoszące się do produktów oferowanych przez naszą firmę mają charakter informacyjny. Ze względu na różnorodność materiałów, podłoży i odmiennych warunków aplikacji oraz pracy, nie możemy zagwarantować całkowitej skuteczności połączenia. Użytkownik ponosi całkowitą odpowiedzialność za decyzję, czy dany produkt jest odpowiedni do danych zastosowań przy konkretnych warunkach eksploatacji połączenia oraz za jego wykonanie. Ewentualne roszczenia, zwłaszcza finansowe, będą rozpatrywane tyko do wysokości wartości zakupionego produktu, a sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone na mieniu i osobach w wyniku nieprawidłowego montażu lub zastosowania niewłaściwego produktu. Nieskuteczność wykonanego połączenia nie może być podstawą zwrotu zamówienia i podlega jedynie ogólnym warunkom gwarancji producenta.

 

2. Zamówienie.

Po wysłaniu zamówienia jego kopia zostanie przesłana na adres e-mail zamawiającego. Wysłanie zamówienia jest jedynie wyrażeniem chęci zakupu i nie jest umową wiążącą obie strony w rozumieniu przepisów prawa handlowego. Zamówienie takie posiada jedynie status zamówienia roboczego.

 

3. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji.

Po zweryfikowaniu zamówienia, Obsługa Realizacji Zamówień prześle zamawiającemu potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji. Potwierdzenie zawiera szacowany termin dostawy, Pro formę przyszłej faktury VAT, informację o wybranej formie płatności oraz rozliczenie przysługujących ofert specjalnych oraz rabatów. Jeśli zamówienie zawiera produkty aktualnie niedostępne na stanie magazynowym sklepu lub produkty wymagające specjalnego przygotowania, sprzedawca poinformuje zamawiającego o konieczności opłacenia zamówienia przed uruchomieniem produkcji oraz poda maksymalny termin dostawy zamówienia. W przypadku zamówień produkcyjnych Zamawiający akceptuje wydłużony czas realizacji zamówienia w zamian za dodatkowy rabat po zaznaczeniu właściwej zgody "Zamówienie produkcyjne" w formularzu zamówienia.  

 

4. Płatność.

Zamówienie można opłacić przed wysyłką jedną z trzech dostępnych form przelewu (przelew tradycyjny, przelew elektroniczny dotpay, przelew BLIK na telefon) lub przy odbiorze zamówienia (gotówką, pobraniem). Sprzedawca może odmówić realizacji zamówienia płatnego przy odbiorze bez podania przyczyny i poprosić zamawiającego o opłacenie zamówienia przed wysyłką. Do zamówienia opłacanego przed wysyłką przysługuje dodatkowy rabat zgodnie z ofertą specjalną "Dodatkowy rabat". Wszystkie rabaty wynikające z ofert specjalnych są odliczane po zweryfikowaniu zamówienia przez Obsługę Realizacji Zamówień. Rabaty nie są widoczne w koszyku podczas składania zamówienia poza rozliczanym kodem rabatowym. Zamówienia produkcyjne muszą być opłacone przed rozpoczęciem produkcji lub zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami. Osoby fizyczne nie prowadzące działalności gospodarczej mogą opłacić zamówienie jedynie przed jego wysyłką. 

 

5. Realizacja zamówienia.

Zamówienia opłacane przed wysyłką są przekazywane do wysyłki po odnotowaniu wpłaty za zamówienie na rachunku sprzedawcy. Zamówienia opłacane przed rozpoczęciem produkcji są przekazywane do wysyłki po skompletowaniu całości zamówienia. Zamawiający ma prawo dodatkowego rabatu w wysokości 50% lub rezygnacji z zamówienia i zwrotu poniesionej zapłaty w przypadku gdy sprzedawca przekroczy podany termin dostawy o 14 dni. Zamówienia opłacane przy dostawie są przekazywane do wysyłki niezwłocznie po wpłynięciu zamówienia. 

 

6. Dostawa zamówienia.

Sprzedawca poinformuje zamawiającego gdy przesyłka z zamówieniem zostanie przekazana do wysyłki. Sprzedawca gwarantuje jedną bezpłatną próbę doręczenia przesyłki. Zamawiający jest zobowiązany do jej odbioru w ustalonym terminie. W przypadku braku możliwości odebrania przesyłki kurierskiej, zamawiający jest zobowiązany do kontaktu z firmą kurierską i ustalenia innej daty dostawy. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia dostaw realizowanych przez firmy kurierskie. Przesyłki nieodebrane zostaną zwrócone do Punktu Odbioru Zamówień. Ponowna wysyłka może zostać zrealizowana po opłaceniu kosztów kolejnej wysyłki lub zamówienie może zostać odebrane bezpłatnie w Punkcie Odbioru Zamówień przez 7 kolejnych dni.

 

7. Odbiór własny zamówienia.

Zamawiający może samodzielnie odebrać zamówienie, po otrzymaniu e-maila z informacją, iż zamówienie jest gotowe do odbioru. Sprzedawca nie pobiera dodatkowej opłaty za możliwość odbioru własnego zamówienia. Zamówienie będzie oczekiwać na odbiór w Punkcie Odbioru Zamówień we Wrocławiu przy ul. Stabłowickiej 118, czynnym pn.-pt. w godzinach od 12.00 do 16.00 przez 7 kolejnych dni. Po tym terminie sprzedawca zacznie naliczać koszt magazynowania przesyłki w kwocie 5,00 PLN za każdy dodatkowy dzień. Opłata za magazynowanie musi zostać uregulowana przed wydaniem zamówienia lub ponowną wysyłką. 

 

8. Koszt dostawy.

Zamawiający jest informowany na każdym etapie zamówienia o koszcie dostawy. Informacja o kosztach dostawy oraz dopłatach jest również dostępna na stronie https://www.rolafol.pl/delivery. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do doliczenia dodatkowej opłaty do kosztu wysyłki w przypadku gdy zamówienie jest opłacana przy dostawie lub wymiary przesyłki są ponadgabarytowe (max. gabaryt 30cm x 30cm x 80cm), lub waga przesyłki przekracza 20 kg lub spakowanie do jednej paczki nie jest możliwe ze względu na ryzyko uszkodzenia zawartości zamówienia, przesyłka składająca się z kilku paczek. 

Sprzedawca zawsze informuje o tym fakcie zamawiającego podając dokładne informacje w przesłanym potwierdzeniu przyjęcia zamówienia do realizacji.

W przypadku stosowania oferty specjalnej "Darmowa dostawa" koszt dostawy jest anulowany przez Obsługę Realizacji Zamówień po wpłynięciu zamówienia o wartości przekraczającej 300,00 PLN (po odliczeniu wszystkich przysługujących rabatów). Informacja o anulowaniu kosztu dostawy będzie podana w przesłanym potwierdzeniu przyjęcia zamówienia do realizacji.

 

9. Zwrot i wymiana.

Zwrot ani wymiana nie są możliwe, z wyjątkiem sytuacji błędu sprzedawcy lub zniszczenia zawartości przesyłki przez firmę kurierską (wymagany jest protokół uszkodzenia spisany w obecności kuriera). Akceptacja braku możliwości zwrotu zamówienia jest niezbędna do rozpoczęcia procesu realizacji zamówienia.

 

10. Faktura VAT.

Po odnotowaniu zapłaty za zamówienie automatycznie zostanie wystawiona faktura VAT. Faktura jest przesyłana do Zamawiającego na podany w zamówieniu adres e-mail. W przypadku częściowego opłacenia zamówienia lub opłacenia zamówienia w całości przed rozpoczęciem produkcji zostanie wystawiona faktura zaliczkowa VAT. Po zrealizowaniu zamówienia Zamawiający wraz z dostawą otrzyma fakturę końcową. 

 

W przypadku dodatkowych pytań jesteśmy do twojej dyspozycji.

Regulamin realizacji zamówień w sklepie www.rolafol.pl